Bijlagen

Projectinformatie

In het moderne ‘boetiek’ kantoorgebouw Polaris is op de begane rond diverse Smart Office kantoorruimte beschikbaar. Kant-en-klare kantoorruimten welke direct beschikbaar zijn met een vaste all-in prijs. Je huurt al een Smart Office vanaf 3 maanden.

Het gebouw is onder meer voorzien van een ruime centrale entreehal met een bemande receptie/ontvangst, coffee corner en een bedrijfsrestaurant. Smart-Office gebruikers kunnen onbeperkt gebruik maken van koffie en thee, er zijn ruimtes om samen te komen en diverse vergaderruimtes welke middels een applicatie kunnen worden gereserveerd.

Het complex wordt omgeven door uitgestrekte groenvoorzieningen en terrassen. In de directe nabijheid van het gebouw bevinden zich diverse hotels waaronder een NH Hotel en een Hyatt Hotel. De hotels bieden diverse faciliteiten zoals vergaderaccommodaties en restaurants, fitnessruimten, spa en zwembad.


Ligging/bereikbaarheid

De bereikbaarheid is zonder meer uitstekend te noemen met de A4/A44 (Amsterdam – Den-Haag – Rotterdam), en de A5 op enkele autominuten afstand. De Luchthaven Schiphol is per auto bereikbaar in 10 minuten en het NS-station Hoofddorp ligt op 9 minuten loopafstand.

Een halte van de vrije busbaan R-Net, de supersnelle busverbinding tussen Haarlem via Schiphol naar Amsterdam-Zuidoost (lijn 300) en tussen Amsterdam Zuid WTC via Schiphol naar Nieuw-Vennep (lijn 397) ligt op korte afstand en is bereikbaar via een loop-/ fietsbrug. Nadere informatie over reizen met R-Net treft u aan op connexxion.nl.


Vloeroppervlak

Momenteel zijn er 5 units beschikbaar voor verhuur vanaf ca. 27 m².
Unit 0.2                   – ca. 2 – 4 werkplekken
Unit 0.5                   – ca. 2 – 4 werkplekken
Unit 0.6-0.7            – ca. 6 – 8 werkplekken
Unit 0.12                – ca. 2 – 4 werkplekken
Unit 0.13                – ca. 2 – 4 werkplekken

De beschikbare units staan aangegeven op bijgaande situatieschets.


Parkeren

Er zijn parkeerplaatsen beschikbaar gelegen in de parkeergarage.


Opleveringsniveau

Het gebouw c.q. de kantoorruimte is onder ­meer voor­zien van:

  • ruime centrale entreehal met bemande receptiebalie;
  •  bedrijfsrestaurant en coffee corner;
  •  terras;
  •  turn-key kantoorruimten;
  •  gezamenlijke pantry;
  • snel internet (bekabeld en wifi);
  • gebruik vergaderfaciliteiten;
  • onbeperkt koffie en thee;
  • parkeerfaciliteiten.Het gebouw is voorzien van energielabel C.

Huurprijs

De huurprijs voor de Smart Office kantoorruimte bedraagt;

Unit 0.2        –  ca. 2-4 werkplekken  –  €    875,– per maand
Unit 0.5        –  ca. 2-4 werkplekken  –  €    875,– per maand
Unit 0.6-0.7 –  ca. 6–8 werkplekken  –  € 1.700,– per maand
Unit 0.12      –  ca. 2-4 werkplekken  – €     875,– per maand
Unit 0.13      –  ca. 2-4 werkplekken  –  €    875,– per maand

Bovengenoemde prijzen worden vermeerderd met BTW.

Bij de bovengenoemde huurprijs is uitgegaan van een looptijd van het contract van minimaal 12 maanden. Bij een looptijd van 3 tot 12 maanden zal de huurprijs met 10% worden verhoogd.

De kosten voor een parkeerplaats bedragen € 108,33 per parkeerplaats per maand. Dit bedrag wordt vermeerderd met BTW.

Bij het vaststellen van de huurprijs is uitgangspunt dat huurder het gehuurde voor tenminste
het bij de wet vastgestelde of nader vast te stellen minimum percentage blijvend zal gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van BTW, zodanig dat kan worden geopteerd voor een belaste verhuur.


Aanvaarding

In overleg.