Bijlagen

Projectinformatie

Ca. 22 m² en ca. 44 m² full service kantoorruimte op de 3e verdieping van “Het Nieuwe Kantoor” (HNK). Met het HNK concept zijn alle gewenste variaties in oppervlak, contractduur en opleveringsniveau mogelijk. HNK heeft diverse locaties in Nederland waar kantoorruimte op maat, full service kantoorruimte, flexplekken en vergaderruimtes kunnen worden gehuurd. De flexplekken en vergaderruimtes kunnen on-line of via de receptie worden geboekt. Op de begane grond van elk gebouw is een algemene gezamenlijke ruimte met een bemande receptie en de mogelijkheid om te lunchen en informeel overleg te hebben. De flexwerkplekken en vergaderruimtes bevinden zich tevens op de begane grond.


Ligging/bereikbaarheid

De bereikbaarheid is zonder meer uitstekend te noemen met de A4/A44 (Amsterdam – Den-Haag – Rotterdam), en de A5 op enkele autominuten afstand. Het NS-station ligt op korte afstand en de Luchthaven Schiphol is per auto bereikbaar in 10 minuten. Een halte van de vrije busbaan van de Zuidtangent, de supersnelle busverbinding tussen Haarlem via Schiphol naar Amsterdam-Zuidoost (lijn 300) en tussen Amsterdam Zuid WTC via Schiphol naar Nieuw-Vennep (lijn 397) ligt op korte afstand en is bereikbaar via een loop-/ fietsbrug. Nadere informatie over reizen met de Zuidtangent treft u aan op www.connexxion.nl.


Vloeroppervlak

Op de 3e verdieping is momenteel beschikbaar:

Unit 3.04/305
Totaal ca. 44 mmet ca. 8 werkplekken, deze units zijn nu samengevoegd maar kunnen worden gesplitst in 2 units met elk 4 werkplekken.

Unit 3.09
Totaal ca. 22 mmet ca. 2 werkplekken, deze ruimte is groot genoeg voor een eventuele 3e werkplek.

Dit betreft de full service kantoorruimte.


Parkeren

Er is een ruime parkeergelegenheid beschikbaar, voor de gehuurde parkeerplaatsen geldt dat deze op basis van flexibiliteit kunnen worden bijgehuurd. Tevens zijn er bezoekersparkeerplaatsen beschikbaar welke via de receptie gereserveerd kunnen worden.


Opleveringsniveau

De full service kantoorruimte is inclusief:

  • representatieve receptie en ontvangstruimte;
  • vergaderruimte;
  • horeca;
  • huren vanaf 1 dag of voor langere perioden;
  • vaste all-in prijs per maand (incl. service- utiliteitskosten en schoonmaak kantoor);
  • toegang tot alle HNK-vestigingen in Nederland en gebruik van HNK-faciliteiten;
  • bureautafel, bureaustoel en ½ jaloeziedeurkast (3 ordners hoog, 105x120x45) per werkplek;
  • toegangscontrolesysteem op kantoor (incl. 1 tag per werkplek);
  • postbus;
  • gedeelde pantry met vaatwassen en koelkast;
  • wifi-internet via het publieke HNK-netwerk;
  • ICT-infrastructuur is aanwezig;
  • netwerkdatapoorten en elektra aansluitpunt;
  • verlichting e individueel instelbare klimaatregeling (naregeling);
  • gehele jaar door 24/7 toegang;
  • voordelige tarieven voor vergaderruimtes.

 

De full service kantoorruimte is exclusief:

  • eventuele horeca (koffie/thee, lunch);
  • parkeren.

 

Het pand is voorzien van energielabel A.


Huurprijs

De huurprijs per unit bedraag (all-in):

Unit 3.04/3.05  € 2.000,– per maand, te vermeerderen met BTW;
Unit 3.09            €    900,– per maand, te vermeerderen met BTW.
Parkeerplaats    €      80,– per parkeerplaats per maand, te vermeerderen met BTW.


Servicekosten

Inclusief in de huurprijs.


Aanvaarding

De kantoorruimte op maat in overleg, de flexwerkplekken en vergaderruimten kunnen direct on-line of via de receptie worden geboekt.

Bijlagen