Bijlagen

Projectinformatie

Kantoorgebouw gelegen direct naast het Park-Inn hotel waar ca. 1.630 m² beschikbaar is. Het gebouw is voorzien van onder andere een representatieve entree, alarm- en camerasysteem, digitaal toegangscontrolesysteem, toiletvoorzieningen per verdieping en half verdiepte parkeergarage.
Het gebouw ligt in een zeer verzorgde parkachtige omgeving met ruim opgezette waterpartijen en bijbehorende beplanting. In het park bevinden zich drie hotels, waaronder het Radisson Blu hotel met onder meer diverse vergaderfaciliteiten en een bar/restaurant. De hotels hebben shuttlebusdiensten van- en naar de Luchthaven Schiphol. Tevens heeft het bedrijf CompaNanny een vestiging met een kinderdagverblijf en buitenschoolse opvang (compananny.nl).
Park Schiphol-Rijk heeft daarnaast een parkmanagement-organisatie. Kenmerkend hiervoor is een gecoördineerd, gezamenlijk gebruik van alle faciliteiten op een bedrijventerrein. Diensten als
het onderhoud van de openbare- en private terreinen, de groen- en watervoorzieningen en beveiliging worden door het parkmanagement in opdracht van de Coöperatie verzorgd.


Ligging / bereikbaarheid

Het kantorenpark ligt aan de voet van de afrit van de nieuwe N201 op enkele minuten van de Rijksweg A4/A44/A5 richting Amsterdam, Haarlem, Den Haag en Rotterdam.
Daarnaast is de locatie eveneens via de N201 eenvoudig te bereiken vanaf de A9 en vanuit Amstelveen. De Luchthaven Schiphol is zowel met de auto als met het openbaar vervoer binnen enkele minuten bereikbaar. Het openbaar vervoer van en naar Park Schiphol-Rijk wordt verzorgd door ConneXXion en Sternet. In de spits rijden de bussen met een frequentie van elke 7 minuten en buiten de spits per kwartier.
De bus heeft twee haltes in de directe omgeving van het gebouw. Nadere informatie treft u aan op de website www.connexxion.nl.

Naar verwachting zal in 2020 een HOV (Hoogwaardig Openbaar Vervoer) transferium zijn gerealiseerd aan de entree van het park (kruising Fokkerweg/Kruisweg), die de bereikbaarheid van Schiphol-Rijk nog verder zal optimaliseren. Dit zogenaamde “Knooppunt Zuid” ligt op een steenworp afstand van de kantoren. Na realisatie zal er ongeveer iedere 2 minuten een bus stoppen op Knooppunt Zuid, van waaruit via (deels) autonome busbanen de hele regio Schiphol, Amsterdam en Hoofddorp bereikbaar zal zijn. Nadere informatie treft u aan op de website www.vervoerregio.nl.


Vloeroppervlak

Voor verhuur zijn momenteel de onderstaande ruimten beschikbaar:

Begane grond    : ca. 500 m² (linkerzijde);
1e verdieping     : ca. 225 m² (rechterzijde);
2e verdieping     : ca. 330 m² (rechterzijde);
3e verdieping     : ca. 577 m² (linkerzijde).

De kantoorruimte op de begane grond is, naast de entree vanuit de centrale hal, voorzien van een additionele separate eigen entree vanaf het buitenterrein.


Parkeren

Er zijn ruim voldoende parkeerplaatsen beschikbaar (op het parkeerdek en in de onder het gebouw gelegen half verdiepte parkeergarage) op basis van een parkeernorm van 1 plaats per circa 40 m² gehuurde kantoorruimte.


Opleveringsniveau

Het gebouw c.q. de kantoorruimte is onder meer voor­zien van:

  • representatieve entree;
  • 2 liften;
  • alarminstallatie;
  • camerasysteem;
  • inbraakbeveiliging;
  • digitaal toegangscontrole systeem;
  • systeemplafonds met inbouw-verlichtingsarmaturen;
  • topkoeling;
  • douche;
  • toiletvoorzieningen per verdieping;
  • pantryaansluiting per verdieping;
  • zonwering.

 

Het pand beschikt over energielabel D.


Huurprijs

Kantoorruimte – € 120,– per m² per jaar te vermeerderen met BTW en servicekosten.
Parkeerplaatsen – € 750,– per plaats per jaar te vermeerderen met BTW.

Bij vaststelling van de huurprijs is uitgangspunt dat huurder het gehuurde voor tenminste het bij de wet vastgestelde of nader vast te stellen minimum percentage blijvend zal gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van BTW, zodanig dat kan worden geopteerd voor een belaste (ver)huur.


Servicekosten

Servicekosten: de servicekosten bedragen € 35,– per m² per jaar te vermeerderen met BTW. Afrekening geschiedt jaarlijks op basis van de werkelijk gemaakte kosten.


Aanvaarding

Op korte termijn.

Bijlagen