Bijlagen

Projectinformatie

Holland Office Center bestaat uit 5 kleinschalige kantoorgebouwen met een totaal vloeroppervlak van ca. 11.860 m² en ligt zeer herkenbaar aan het Kruispunt
Van Heuven Goedhartlaan/Kruisweg. In het complex is ca. 3.350 m² kantoorruimte beschikbaar verdeeld over diverse units. Holland Office Center is onder meer voorzien van een restaurant/koffiebar, een binnentuin met terras en vijver en gezamenlijke vergaderfaciliteiten.
In de directe omgeving zijn diverse voorzieningen aanwezig waaronder het Novotel, hotel Hyatt Place Amsterdam Airport, diverse restaurants en meerdere shops bij het NS-station.


Ligging/bereikbaarheid

De bereikbaarheid van het complex is zonder meer uitstekend te noemen met de op-/afrit van de A4/A44 (Amsterdam – Den Haag – Rotterdam) en de A5 op enkele autominuten afstand.
Een halte van de vrije busbaan de Zuidtangent, de supersnelle busverbinding tussen Haarlem via Schiphol naar Amsterdam-Zuidoost (lijn 300) en tussen Amsterdam Zuid WTC via Schiphol naar Nieuw-Vennep (lijn 397) ligt aan de voorzijde van het NS-station. Nadere informatie over reizen met de Zuidtangent treft u aan op wconnexxion.nl. De Luchthaven Schiphol is per auto bereikbaar in 10 minuten.


Vloeroppervlak

Het complex omvat 5 gebouwen met een totale oppervlakte van ca. 11.800 m². Momenteel zijn  onderstaande units beschikbaar voor verhuur.

Gebouw 1
begane grond 1.0.2                 ca. 221 m².

Gebouw
2
1e verdieping  2.1.1                  ca. 367 m²;
1e verdieping  2.1.2                 ca. 234 m²;
1e verdieping  2.1.3                 ca. 139 m²;
2e verdieping 2.2.1                  ca. 180 m² (per 1 september 2021);
2e verdieping  2.2.2                 ca. 234 m²;
2e verdieping 2.2.3                  ca. 169 m².

Gebouw 3
1e verdieping  3.1.2 a              ca. 241 m²;
1e verdieping  3.1.2 b              ca. 139 m²;
2e verdieping  3.2.1                 ca. 186 m²;
2e verdieping  3.2.3                 ca.   59 m²
2e verdieping  3.2.4                 ca. 195 m²;
2e verdieping  3.2.5                 ca.   73 m² (per 1 oktober 2020).

Gebouw 4
begane grond 4.0.2                ca.   70 m²;
1e verdieping  4.1.5                 ca.   57 m²;
2e verdieping  4.2.1                 ca. 870 m².

Gebouw 5
2e verdieping 5.2.3                 ca.   97 m².

 

Een aantal units kunnen gecombineerd worden, zie hiervoor de situatieschets.


Parkeren

Het Holland Office Center beschikt over twee door middel van slagbomen afgesloten parkeerterreinen met een parkeernorm van 1 plaats per ca. 40 m² gehuurde kantoorruimte. Er zijn bezoekersparkeerplaatsen en een aantal parkeerplaatsen voorzien van een elektrisch oplaadpunt.


Opleveringsniveau

De gebouwen c.q. de kantoorunits zijn onder ­meer voor­zien van:

  • representatieve entree met marmeren vloer;
  • lift;
  • systeemplafonds met inbouw-verlichtingsarmaturen;
  • moderne sanitaire voorzieningen per verdieping;
  • verwarming d.m.v. radiatoren;
  • mechanische ventilatie met topkoeling.

 

Voor gezamenlijk gebruik zijn een restaurant/koffiebar, vergaderfaciliteiten en een binnentuin met terras en vijver aanwezig. Het restaurant verzorgt catering, lunches etc. Het complex heeft een huismeester.

De gebouwen 1, 3 en 5 beschikken over energielabel C en de gebouwen 2 en 4 beschikken over  energielabel B.


Huurprijs

De huurprijs bedraagt € 115,– per m² per jaar exclusief BTW en servicekosten.
De huurprijs voor de parkeerplaatsen bedraagt € 650,– per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.

Bij het vaststellen van de huurprijs is uitgangspunt dat huurder het gehuurde voor tenminste het bij de wet vastgestelde of nader vast te stellen minimum percentage blijvend zal gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van BTW, zodanig dat kan worden geopteerd voor een belaste verhuur.


Servicekosten

De servicekosten bedragen € 40,– per m² per jaar te vermeerderen met BTW. Het betreft een voorschotbedrag met een jaarlijkse nacalculatie.


Aanvaarding

Per direct.

Bijlagen