Bijlagen

Projectinformatie

In het moderne kantoorgebouw Cumulus is op de gehele 4e verdieping Smart Office kantoorruimte beschikbaar voor verhuur. Dit kantoorconcept betreft kant-en-klare kantoorruimten, welke direct beschikbaar zijn met een vaste all-in prijs. De begane grond heeft een grote gemeenschappelijke algemene ruimte voorzien van een eenvoudige coffee corner c.q. lunchfaciliteit. Op de verdieping zelf bevindt zich een pantry voor gemeenschappelijk gebruik.
In de directe omgeving van het gebouw bevinden zich drie hotels, waaronder het Radisson Blu hotel met onder meer diverse vergaderfaciliteiten en een bar/restaurant. De hotels hebben shuttlebusdiensten van- en naar de Luchthaven Schiphol. Tevens heeft het bedrijf CompaNanny een vestiging in de nabije omgeving met een kinderdagverblijf en buitenschoolse opvang (compananny.nl).


Ligging/bereikbaarheid

Het gebouw ligt in de directe nabijheid van de afrit van de Rijksweg A4/A44/A5 richting Amsterdam, Haarlem, Den Haag en Rotterdam via de N201. Daarnaast is de locatie eenvoudig te bereiken vanaf de A9 en vanuit Amstelveen. De Luchthaven Schiphol is zowel met de auto als met het openbaar vervoer binnen enkele minuten bereikbaar.
Het openbaar vervoer wordt verzorgd door ConneXXion en Sternet. In de spits rijden de bussen met een frequentie van elke 7 minuten en buiten de spits elke 15 minuten. Nadere informatie treft u aan op de website www.connexxion.nl.

Naar verwachting zal eind 2021 een HOV (Hoogwaardig Openbaar Vervoer) transferium zijn gerealiseerd aan de entree van park Schiphol-Rijk (kruising Fokkerweg/Kruisweg), die de bereikbaarheid nog verder zal optimaliseren. Nadere informatie treft u aan op de website www.vervoerregio.nl Aan de Fokkerweg zal ter hoogte van de Tupolevlaan een bushalte worden gerealiseerd.


Parkeren

Er zijn parkeerplaatsen beschikbaar gelegen in de parkeergarage.


Vloeroppervlak

Momenteel zijn de navolgende Smart Office-kantoorruimten beschikbaar:

4e verdieping
unit 4.2 – ca. 2-4 werkplekken
unit 4.3 – ca. 2-4 werkplekken
unit 4.4 – ca. 2-4 werkplekken
unit 4.5 – ca. 2-4 werkplekken
unit 4.6 – ca. 2-4 werkplekken
unit 4.7 – ca. 2-4 werkplekken
unit 4.8 – ca. 6-8 werkplekken
unit 4.14-4.18 – ca. 24  werkplekken


Opleveringsniveau

Het gebouw c.q. de kantoorruimte is onder ­meer voor­zien van:

  • ruime centrale entreehal met bemande receptiebalie;
  • eenvoudige coffee corner c.q. lunchfaciliteit;
  • lift;
  • onbeperkt koffie en thee op de verdieping;
  • gezamenlijke pantry en schoonmaak algemene ruimtes;
  • parkeerfaciliteiten;
  • glasvezelverbinding;
  • systeemplafond met inbouw-verlichtingsarmaturen;
  • 24/7 toegang;
  • vergaderfaciliteiten.

 

Het gebouw is voorzien van energielabel C.


Huurprijs

Unit 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7 en 4.8
2 tot 4 werkplekken – €    625,– per maand.

Unit 4.8
6 tot 8 werkplekken – € 1.225,– per maand.

Unit 4.14-4.18
24 werkplekken –  € 4.375,– per maand.

Bovengenoemde prijzen worden vermeerderd met BTW.

Bij de bovengenoemde huurprijzen wordt uitgegaan van een looptijd van het contract van minimaal 12 maanden. Bij een looptijd van 3 tot 12 maanden zal 10% bij de huurprijs worden opgeteld.

Optionele kosten per unit per maand:
Parkeren – € 83,33 per parkeerplaats.
Meubilair per werkplek – € 57,50 voor een bureau, stoel en archiefkast.
Schoonmaak – € 45,– per maand voor wekelijkse schoonmaak van de unit.

Bij unit 4.14 – 4.18 zijn de schoonmaakkosten € 90,– per maand, dit betreft de grotere units.

Bovengenoemde prijzen worden vermeerderd met BTW.

Bij het vaststellen van de huurprijs is uitgangspunt dat huurder het gehuurde voor tenminste het bij de wet vastgestelde of nader vast te stellen minimum percentage blijvend zal gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van BTW, zodanig dat kan worden geopteerd voor een belaste verhuur.


Servicekosten

De huurprijs is inclusief servicekosten.


Aanvaarding

Per direct.

Bijlagen