Bijlagen

Projectinformatie

In het moderne kantoorgebouw Spica is op de gehele begane grond Smart Office kantoorruimte beschikbaar voor verhuur. Dit kantoorconcept betreft kant-en-klare kantoorruimten welke direct beschikbaar zijn met een vaste all-in prijs. De begane grond heeft een grote gemeenschappelijke algemene ruimte voorzien van een ruime keuken met onbeperkt koffie en thee, ruimtes om samen te komen en diverse vergaderruimtes welke middels een applicatie kunnen worden gereserveerd. In de directe nabijheid van het gebouw bevinden zicht diverse hotels waaronder een NH Hotel en een Hyatt Hotel. De hotels bieden diverse faciliteiten zoals vergaderaccommodaties en restaurants, fitnessruimten, spa en zwembad.


Ligging/bereikbaarheid

De bereikbaarheid is zonder meer uitstekend te noemen met de A4/A44 (Amsterdam – Den-Haag – Rotterdam), en de A5 op enkele autominuten afstand. Het NS-station ligt op korte afstand en de Luchthaven Schiphol is per auto bereikbaar in 10 minuten. Een halte van de vrije busbaan van de Zuidtangent, de supersnelle busverbinding tussen Haarlem via Schiphol naar Amsterdam-Zuidoost (lijn 300) en tussen Amsterdam Zuid WTC via Schiphol naar Nieuw-Vennep (lijn 397) ligt op korte afstand en is bereikbaar via een loop-/ fietsbrug. Nadere informatie over reizen met de Zuidtangent treft u aan op www.connexxion.nl.


Parkeren

Er zijn parkeerplaatsengelegen in de onder het gebouw gelegen beveiligde parkeergarage.


Vloeroppervlak

Momenteel zijn de navolgende Smart Office-kantoorruimten beschikbaar:

Begane grond
unit 0.1   –  ca.  28 werkplekken;
unit 0.2  –  ca.  16 werkplekken;
unit 0.3  –  ca.  16 werkplekken;
unit 0.4  –  ca.  12 werkplekken;
unit 0.5  –  ca.  2-4 werkplekken.


Opleveringsniveau

Het gebouw c.q. de kantoorruimte is onder ­meer voor­zien van:

  • ruime centrale entreehal met bemande receptiebalie en coffee corner;
  • lunchfaciliteit/catering;
  • restaurant;
  • lift;
  • onbeperkt koffie en thee;
  • gezamenlijke pantry en schoonmaak algemene ruimtes;
  • parkeerfaciliteiten;
  • glasvezel;
  • systeemplafond met inbouw-verlichtingsarmaturen;
  • 24/7 toegang;
  • vergaderfaciliteiten.

 

Het gebouw is voorzien van energielabel C.


Huurprijs

Unit 0.1
(ca. 28 werkplekken)     :               € 7.180,– per maand.

Unit 0.2
(ca. 18 werkplekken)      :               € 3.165,– per maand.

Unit 0.3
(ca. 16 werkplekken)      :              € 3.165,– per maand.

Unit 0.4
(ca. 12 werkplekken)      :               € 2.980,– per maand.

Unit 0.5
(ca. 2-4 werkplekken)    :               €    820,– per maand.

Bovengenoemde prijzen worden vermeerderd met BTW.

Bij de bovengenoemde huurprijzen wordt uitgegaan van een looptijd van het contract van minimaal 12 maanden. Bij een looptijd van 3 tot 12 maanden zal er 10% bij de huurprijs worden opgeteld.

Optionele kosten per unit per maand:
Parkeren:  € 105,– per parkeerplaats.
Meubilair per werkplek:   € 57,50 voor een bureau, stoel en archiefruimte.
Schoonmaak: € 45,– tot € 225,– per maand voor wekelijkse schoonmaak van de unit, prijs afhankelijk van de grote van de betreffende ruimte.
Bovengenoemde prijzen worden vermeerderd met BTW.

Bij het vaststellen van de huurprijs is uitgangspunt dat huurder het gehuurde voor tenminste
het bij de wet vastgestelde of nader vast te stellen minimum percentage blijvend zal gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van BTW, zodanig dat kan worden geopteerd voor een belaste verhuur.


Servicekosten

De huurprijs is inclusief servicekosten.


Aanvaarding

Per direct.

Bijlagen