Bijlagen

Projectinformatie

Diverse kantoorruimten vanaf ca. 140 m² in een modern complex van totaal ca. 11.000 m² met een ruime centrale entreehal voorzien van een bemande receptie/ontvangst, een coffee corner en een bedrijfsrestaurant. Het kantoorconcept Smart Office is gevestigd op de begane grond. Het complex wordt omgeven door uitgebreide groenvoorzieningen en terrassen. In de directe nabijheid van het gebouw bevinden zicht diverse hotels waaronder een NH Hotel en een Hyatt Hotel. De hotels bieden diverse faciliteiten zoals vergaderaccommodaties en restaurants, fitnessruimten, spa en zwembad.


Ligging/bereikbaarheid

De bereikbaarheid is zonder meer uitstekend te noemen met de A4/A44 (Amsterdam – Den-Haag – Rotterdam), en de A5 op enkele autominuten afstand. Het NS-station ligt op korte afstand en de Luchthaven Schiphol is per auto bereikbaar in 10 minuten.
Een halte van de vrije busbaan van de Zuidtangent, de supersnelle busverbinding tussen Haarlem via Schiphol naar Amsterdam-Zuidoost (lijn 300) en tussen Amsterdam Zuid WTC via Schiphol naar Nieuw-Vennep (lijn 397) ligt op korte afstand en is bereikbaar via een loop-/ fietsbrug. Nadere informatie over reizen met de Zuidtangent treft u aan op connexxion.nl.


Vloeroppervlak

Voor verhuur is momenteel ca. 4.521 m² beschikbaar, als volgt verdeeld:

Begane grond:
– Smart Office
– unit 0.2:   ca.    950 m²

1e verdieping:
– unit 1.3A:  ca.    142 m²
– unit 1.3B:  ca.    318 m²
– unit 1.4:    ca.    788 m²

2e verdieping:
– unit 2.1B:  ca.    321 m²
– unit 2.1C:  ca.    365 m²

3e verdieping:
– unit 3.1:  ca. 1.172 m²

4e verdieping:
– unit 4.1C:  ca.    465 m²

 

De kantoorruimte op de begane grond (unit 0.2) en de kantoorruimten op de 1e verdieping (unit 1.3A, unit 1.3B en unit 1.4 kunnen als één geheel worden gebruikt, waardoor een totaal metrage van ca. 2.198 m² ontstaat.


Parkeren

Bij de aangeboden kantoorruimte behoren parkeerplaatsen op basis van de zeer ruime parkeernorm van 1 parkeerplaats per ca. 50 m² gehuurde kantoorruimte. De parkeerplaatsen zijn gelegen in de ondergelegen beveiligde parkeergarage.


Opleveringsniveau

Het gebouw c.q. de kantoorruimte is onder ­meer voor­zien van:

  • ruime centrale entreehal met bemande receptiebalie en coffee corner;
  • bedrijfsrestaurant;
  • terras;
  • toegangscontrolesysteem met camerabewaking;
  • alarminstallatie;
  • diverse liften;
  • mechanische ventilatie met topkoeling;
  • sanitaire voorziening per verdiepingsvleugel;
  • systeemplafonds met inbouw-verlichtingsarmaturen;
  • vergaderfaciliteiten.

 

Het gebouw beschikt over energielabel A.


Huurprijs

De huurprijs voor de kantoorruimte bedraagt € 200,– per m² per jaar, te vermeerderen met BTW en servicekosten. De huurprijs voor de parkeerplaatsen bedraagt € 1.300,– per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.

Bij het vaststellen van de huurprijs is uitgangspunt dat huurder het gehuurde voor tenminste het bij de wet vastgestelde of nader vast te stellen minimum percentage blijvend zal gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van BTW, zodanig dat kan worden geopteerd voor een belaste verhuur.


Servicekosten

De servicekosten bedragen € 60,– per m² per jaar te vermeerderen met BTW op basis van een voorschotbedrag met jaarlijkse nacalculatie.


Aanvaarding

Per direct.

Alle door BT Makelaars verstrekte informatie is met zorg samengesteld. Aan de juistheid van de vrijblijvend verstrekte informatie kunnen echter geen rechten worden ontleend.

Bijlagen